DCSIMG

Confusion on satellite television charges

The island's favourite newspaper

The island's favourite newspaper

There’s confusion about what Manx people should be paying for Sky satellite television.

Some customers have reported getting discounts on what customers in the UK have to pay. But should they really be paying less?

Today’s Examiner reports on the story.

The main story on the front page is an exclusive investigation into discrepancies found at a local tip, which could have cost ratepayers a lot of money.

In this week’s paper, you can also read about:

The latest pay deal for the Manx Civil Service (and MHKs)

How the Steam Packet has coped during the recent stormy weather

The researcher who’s looking at DNA in the island and studying 120 Manx surnames

The decision to cut down one fifth of trees in government-owned plantations

BA City Flyer and why it’s still not advertising three-times-a-day flights from the island to London

The cost to the taxpayer of the recent flooding

The death of man who overdosed on prescription drugs

How the politician in charge of agriculture is urging supermarkets to stock Manx food

Plans to shrink the Manx government

A man who had 24 pages of previous convicitions but who was spared jail when he appeared in court again

Peter Karran’s latest proposal on Tynwald pensions

A plan for a hotel during TT in Noble’s Park

The ‘most ridiculous idea to come before Douglas Council for a long time’ (Council leader David Christian’s words, not ours)

In the Examiner’s sports section, we look back to the day legendary footballer Tom Finney visited the island.

The island’s favourite newspaper is in the shops now.

 

Comments

 
 

Back to the top of the page